0

Доставка та оплата

БЕЗКОШТОВНА доставка замовлень протягом 1-3 днів!

Замовляйте оригінальні прикраси PANDORA з БЕЗКОШТОВНОЮ доставкою по Україні незалежно від суми замовлення.

Способи доставки:

Доставка у відділення компанії "Нова пошта"

Доставка у відділення компанії "Нова Пошта" по Україні здійснюється в термін від одного до трьох робочих днів.

Для пошуку найближчого до Вас відділення кур'єрської служби "Нова Пошта" Ви можете скористатися посиланням.

 

Після отриманння повідомлення про підтвердження замовлення з номером ТТН (смс або e-mail) Ви зможете відслідковувати статус доставки замовлення на сайті кур’єрської служби "Нова Пошта".

 

Звертаємо Вашу увагу:  замовлення зберігається у відділенні кур'єрської служби не більше 5 робочих днів, після вичерпання цього терміну відправляється назад. Отримати замовлення може лише особа, вказана у транспортній декларації як отримувач. Для отримання замовлення у відділенні кур'єрської служби необхідно пред'явити документ, що посвідчує особу.

Просимо Вас при отриманні замовлення ретельно перевіряти цілісність посилки та у разі будь-яких проблем інформувати операторів служби підтримки наших клієнтів за телефоном 0 800 300 325 безпосередньо в день отримання посилки.

Замовлення з доставкою у відділення компанії "Нова Пошта" приймаються згідно графіка роботи кур'єрської служби. Графік роботи кур'єрської служби "Нова пошта" Ви можете знайти на офіційному сайті компанії.

Способи оплати:

Оплатити замовлення Ви можете готівкою чи платіжною картою у відділенні компанії "Нова пошта". Сплаті підлягає тільки вартість вашого замовлення: жодних прихованих платежів, плати за переказ коштів, комісій та іншого.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно з діючими нормами законодавства, ювелірні вироби належної якості не підлягають поверненню або обміну*.
 

Вся продукція, представлена в нашому магазині, оригінальна. Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від підробок і гарантовано отримуєте оригінальні прикраси.
 

 * Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991 р № 1023-ХІІ та Додатки №3, а також постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Повернення

Шановні покупці! Повернення придбаних в інтернет-магазині «e-pandora.com.ua» товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим Законом України "Про захист прав споживачів".

Згідно з діючими нормами законодавства, ювелірні вироби належної якості не підлягають поверненню або обміну *.

Товари, представлені в Інтернет - магазині «e-pandora.com.ua», оригінальні. Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від неякісного товару і гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний товар.

 * Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991 р № 1023-ХІІ та Додатки №3, а також постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172, до товарів відповідної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

У разі якщо Ваше повернення зумовлене неналежною якістю ювелірного виробу (виробничим дефектом), такий товар підлягає проведенню експертизи для підтвердження виробничого дефекту. Експертиза товару здійснюється при надходженні повернення на наш склад.

Повернення замовлень.

Для оформлення повернення потрібно зробити 3 кроки:

1.      Звернутися за телефоном гарячої лінії 0 800 300 325

2.      Заповнити «Заяву на повернення» та вислати на e-mail: [email protected]

3.      Повернути через будь-яке відділення або кур’єром ТОВ «Нова Пошта» на адресу: м. Київ, вул. Шахтарська, 11 _________________________________________ .

Зворотну пересилку ви оплачуєте за тарифами ТОВ «НоваПошта». Ми не зможемо отримати ваше відправлення, якщо воно буде відправлено «післяплатою» або з «пересилкою за рахунок отримувача»

Термін і порядок повернення

1.      Після надходження вашого повернення на наш склад, ми перевіряємо його до 3-х робочих днів на відповідність повернення всім вказаним нижче правилам.

2.      Після того, як ми приймемо і перевіримо повернення, грошові кошти будуть перераховані на відділення ПАТ«УкрПошта».

Кошти ми перераховуємо на ПАТ «УкрПошта» протягом 2-х робочих днів. Після цього надходження грошей у ваше відділення цілком залежить від роботи ПАТ «УкрПошта». Реальний термін отримання коштів може бути до 10-ти робочих днів.

Звертаємо увагу, що згідно з правилами ПАТ «УкрПошта» гроші на пошті зберігаються протягом одого місяця. Для їх отримання знадобиться паспорт.

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:

1.        Якщо відсутня «Заява на повернення» та «Видаткова накладна» із вказаними причинами повернення;

2.        Якщо комплектація повернення не повна, відсутність упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо;

Важливо! Якщо у вас виникли певні питання, пов'язані з оформленням повернення − без вагань телефонуйте або пишіть нам, і ми зробимо все можливе для надання вам вичерпної інформації і необхідної допомоги